simsmupparna

Alla inlägg under april 2012

Av Sims Mupparna - 30 april 2012 15:32

Jag fick ett förslag på att jag skulle göra en "historia" här i bloggen :3

Så här är den :O


Catlyne - 

tänker


Om det är svart färg och lutad text är det någon som "berättar"

Catlyne hade precis flyttat från Sunset Valley till Bridgeport.

Hon ville bli känd,en skådespelerksa här i Bridgeport.

Catlyne hade ingen familj i Sunset Valley ,dom hade dött i den stora branden.

Allt hon hade var några avlägsna kusiner i Japan


  
-Det är så stort!  Hade farmor verkligen köpt detta hus inan hon dog?

Det är nog bäst att jag går in,inan någon ser mig när jag står och stirrar här som ett fån
Väl inne i huset däckade hon på sängen.Hon hade åkt buss i flera timmar och var verkligen trött


Dagen där på bytte hon kläder från dom hon hade rest i och fixade håret.
Hon gick sedan ner för att göra brunch
-Kommer jag hitta något jobb idag?Kommer det gå bra?Kommer jag bli nedslaggen av något gäng?
Eller kommer jag bli uppäten av någon vampyr?          


Det var allt för mig denna gången!

   

Av Sims Mupparna - 27 april 2012 21:37

YAY! PERFECTS GENETICS!

Sansa har nu vuxit upp och blivit en ungom :3 (fuskade lagom,orkade inte vänta Dx)


Har ingen bild på Sansa,så ni får bilder från hennes sovrum som jag har "renoverat"    

       


Vad ska jag skriva om?   

Kommentera om vad ni tycker! 

    

Av Sims Mupparna - 23 april 2012 19:25

HEJ ALLA MÄNNISKOR OCH ANDRA VARELSER!


Så,perfect genetics!

Key(Min grundare) fick sitt första barn och det blev rätt direkt!

Blev väldigt chokad över det,för vissa jag vet har det tagit 14 barn o.O


Här är några bilder på Key och Sansa(bestämde mig för att alla barn ska få namn från Game of Thrones xD)

     

Av Sims Mupparna - 22 april 2012 14:11

hej LoL här... har inte haft sims ork på länge pga att det är jobbigt i skolan... MED det hör inte hit :D jag tänkte länka del Fyra av sweet love mermaid :D



happy simmning// LoL

Av Sims Mupparna - 22 april 2012 11:58

HEJ

Har börjat med Perfect genetics-utmaningen ^^.

Man ska alltså göra en grundare som har den ögonfärgen/hudtonen/hårfärgen som hela 10 generationer ska föra vidare :3

Grundaren ska ha egenskapen "gillar inte barn" och det ska den första arvingen också ha,det är ett måste men inte på generationen efter det :3


Här är min grundare som har hårfärgen lilla/vit och ögonfärgen lilla som ska föras vidare(jag kör ej med hudfärgen Dx)



Skrivs ^^

   

Av Sims Mupparna - 17 april 2012 18:31

Hej allihopa! :D Jag har inte kunnat blogga fören nu, då jag inte har haft tillgång till dator :C Men nu ska jag också vara aktiv här! Uppdaterar senare ;)


  

Av Sims Mupparna - 16 april 2012 20:40

Heeey!


Nu tänker jag spela sims och fota massor

till bloggen :3


haha , ville bara skriva något =)



Puss&hej,leverpastej

 

Av Sims Mupparna - 15 april 2012 20:12

ja jag hade tänkt att länka min serie (innan jag glömer bort det xD)


http://www.youtube.com/watch?v=UMlz5tYciaIhttp://www.youtube.com/watch?v=qll0at1ia2Q&hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash">http://www.youtube.com/watch?v=UMlz5tYciaIhttp://www.youtube.com/watch?v=qll0at1ia2Q&hl=sv_SE&fs=1&" />


Simmsa säkert ^^// Lol

Presentation


Hejhopp alla besökare!
Vi är fyra simsgalna tjejer som bloggar
om sims3, osv.
Våra namn är
Fille , Tay ,Alv och Lol
på denna blogg kommer vi lägga upp
bilder, filmer osv


hoppas ni läser bloggen.. ciao!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kopiering?

Fråga innan du kopierar något från denna blogg!   

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOKEN :3


Ovido - Quiz & Flashcards